jul. 232013
 

Una de les banderes del govern del PP, sense cap mena de dubtes, és la voluntat, gairebé obsessiva, de vendre allò que anomenen “Marca España“, imagino que com a suposat referent de qualitat i de productes amb identitat pròpia i ben diferenciada.

Diumenge passat podíem llegir a Vilaweb una fantàstica reflexió sobre els “èxits” reiterats, pel que fa a la promoció d’aquesta marca.  Confesso que, un cop llegit aquest interessant article, no sé si puc compartir la paraula “despropòsit” que apareix al seu títol.  Bé, de fet, no sé si aquestes actuacions que s’hi descriuen són un seguit de despropòsits o, senzillament, el reflex d’una realitat, la d’Espanya, en la qual destaquen la manca de respecte a les opinions contràries, l’ús habitual de l’enginyeria econòmica per maquillar resultats adversos, una moda servida amb referents gens recomanables, els dèficits crònics en el coneixement d’altres llengües que l’espanyola, o la incompetència d’una administració incapaç de registrar legalment la marca que intenta vendre.

Tot una mica pel.lícula d’Ozores, oi?  Doncs és la realitat.  La crua realitat de la qual vol fer bandera el govern espanyol.  Aquella realitat d’un país de picaresca, incompetència, grolleria i incultura.  Més tòpica impossible.

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

css.php