Jul 012011
 

El govern Zapatero retira la limitació de velocitat a 110 km/h i torna als 120.  Ara el petroli és més barat, diuen, i ja no cal mantenir aquesta hipotètica mesura d’estalvi.

Si fem cas del ministre del ram, aquesta reducció de la velocitat ha suposat no sé quin munt de milions d’estalvi en importacions de petroli.  Si fem cas d’altres veus autoritzades, l’estalvi ha estat mínim, per no dir ridícul, directament.  En qualsevol cas, el que em sembla interessant de tot plegat és que quan es va decidir modificar els senyals, com que era una mesura temporal, es va optar per posar adhesius amb la nova velocitat.  Qüestió d’estalviar, es veu.

Ara, arriba el moment de tornar a la velocitat inicial i cal que els senyals tornin a marcar el que sempre havien marcat.  Què cal fer?  Molt fàcil, posar-hi un altre adhesiu a sobre.  És a dir, que som on erem fa uns mesos, però en condicions més precàries:  ara tenim un adhesiu a sobre d’un altre adhesiu i no un senyal de planxa i pintura.

Certament,  el resum perfecte dels governs Zapatero:  canvis i més canvis per acabar allà on erem, però en pitjors condicions, perquè tot s’ha fet a base de superposar pegats.  I si no, que ens demanin als catalans de què ha servit tot el procés de modificació estatutària fet a “l’empara” d’aquest supost govern amic.  Doncs ha servit per ser on erem, si fa no fa, però en pitjors condicions que fa 8 anys.  És el que té improvisar i superposar adhesius a salt de mata, o a cop d’enquesta.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada

css.php