febr. 212011
 

No m’hi entenc gaire de gestió aeroportuària, però que els quatre aeroports que actualment operen a Catalunya no van ni amb rodes em sembla una obvietat que em genera molts dubtes.

Què no entenc?:

1. Com és que El Prat no acaba de despegar com a aeroport internacional i transoceànic?

2. Per què una nova terminal deixa pràcticament buida una altra?

3. Per què els vols de baix cost no es concentren realment als aeroports més petits?

4. Per què no hi ha una oferta de destinacions coordinada entre els quatre aeroports catalans?

5. Per què Catalunya no pot gestionar les seves infraestructures?

6. Per què seguim patint un sistema de gestió aeroportuària únic a Occident i absolutament centralista?

Com es pot veure, ni idea del tema aeroportuari, però em fa l’efecte que amb una gestió moderna i propera (des de Catalunya), els quatre aeroports, amb una capital com Barcelona i dues grans destinacions turístiques de costa, que mouen milions de turistes cada any, més una altra d’hivern, han de poder ser negoci, sense cap dubte.

Un cop més, la solució passa per decidir nosaltres.  I això només ho farem quan siguem independents.  Mentrestant, El Prat seguirà sent una terminal més de Barajas i Lleida-Alguaire, Girona i Reus una despesa innecessària més, producte dels capricis nacionalistes, diuen.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

css.php